Transport si retururi

Relatia cu fiecare dintre clientii nostri este foarte importanta pentru noi.

SERANTO REGALO  va garanteaza calitatea ,fiabilitatea si originalitatea  produselor comercializate.Totodata  garantam  returnarea produselor in situatia in care se constatata ca produsul nu functioneaza bine ,prezinta defectiuni ,sau  nu sunt conforme cu caracteristicile prezentate pe site.Returnarea produselor se face  in intervalul de 14 zile lucratoare dupa primirea produsului cu conditia sa obtineti in prealabil in scris avizul nostru de returnare   transmis pe adresa de mail inregistrata pe site si produsul sa fie insotit de un proces verbal de returnare a produsului  insotit de  nota : -Am primit si am citit certificatul de calitate si garantie a produselor si modul de intretinere a acestora.- Returnarea produselor este posibila daca se face dovada achizitionarii produsului pe baza facturii ,bonului fiscal sau contractului de vanzare. In cazul brichetelor garantia este acordata numai pentru defectiuni survenite la partea mecanica  dupa ce in prealabil bricheta a fost verificata de client  alimentata cu gaz si pietre.
Beneficiarul se obliga sa returneze produsul in starea initiala de la momentul livrarii ,in ambalajul exterior original si cu toate componentele de ambalare si securizare interioare( cofraj de polistiren compartimentat,carton de ancorare  decupat dupa forma pieselor ) si cu toate accesoriile incluse in schita de montaj in cazul globurilor tip bar si cu cutia originala in cazul brichetelor.Nu se accepta la retur produse care prezinta modificari fizice,lovituri ,ciobiri,zgarieturi, nesemnalizate ca si defecte estetice in primele 48 ore de la receptionarea produselor.Nu se accepta pentru returnare produsele care datorita ambalarii  efectuate de client in mod necorespunzator  ,in lipsa ambalajului original-obligatoriu-   au suferit modificari fizice ,lovituri,ciobiri,zgarieturi.Nu se admit la retur produsele care prezinta urme de folosinta excesiva sau cele asupra carora s-au efectuat interventii neautorizate de reparatii( in cazul brichetelor)...Orice montaj defectuos al produsului altul decat cel prezentat in schita de montaj  care va conduce la deteriorarea partilor componente atrage dupa sine pierderea dreptului de retur.Daca nu sunt sesizate si aduse la cunostinta furnizorului  defectele produsului constatate in momentul receptionarii lui  in termen de 48 ore Beneficiarul nu va mai putea reclama aceaste probleme. Daca produsul este deteriorat din fabrica sau prezinta piese lipsa la receptia de catre client furnizorul se obliga sa-l inlocuiasca cu unul nou sau sa trimita in cel mai scurt timp pe cheltuiala sa piesele lipsa.

. In cazul returnarii produsului , restituirea banilor se va face in cursul a 14  zile lucratoare.

. Produsele personalizate – cu gravare nu se returneaza!